ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ
سرخط خبرها

بازی بعدی سازنده «الدن رینگ» در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

  • کد خبر: ۱۱۴۰۷۴
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
بازی بعدی سازنده «الدن رینگ» در مراحل پایانی توسعه قرار دارد
هیدتاکا میازاکی، مدیر استودیو «فرام‌سافتور» (FromSoftware) و کارگردان بازی «الدن رینگ» (Elden Ring) در مصاحبه‌ای با وب‌سایت ژاپنی 4Gamer، فاش کرد که بازی بعدی‌اش در حال حاضر در مراحل نهایی توسعه است.

شهرآرانیوز - هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی «الدن رینگ»، در گفتگویی جدید درباره دو بازی درحال توسعه که زمان انتشار بازی «سکیرو: سایه‌ها دو بار می‌میرند» (Sekiro: Shadows Die Twice) در سال ۲۰۱۸ از آن‌ها گفته بود اطلاعاتی تازه داده است. البته یکی از آن دو بازی تبدیل به «الدن رینگ» شده است و طبق گفته میازاکی بازی دیگر «در مراحل پایانی توسعه است.»

میازاکی با اعلام اینکه کارگردان این عوان جدید است گفت: «روی یک فانتزی کار می‌کنیم؛ انتزاعی‌تر از هر کاری که تا الان انجام داده‌ایم.»

میازاکی در مصاحبه سال ۲۰۱۸، گفته بود که «فرام سافتور» از سال ۲۰۱۶ روی «سه بازی و نیم» کار کرده است که آن «نیم» همان Déraciné PS۴ VR بوده است. یکی از آن بازی‌های کامل «سکیرو» بود؛ دیگری «الدن رینگ» است که چند ماه پیش بالاخره منتشر شد و بازی بعدی همان عنوانی است که باید منتظر انتشارش باشیم.

وقتی از کارگردان «الدن رینگ» خواسته شده بود توضیح بیشتری درباره دو بازی منتشرنشده بدهد، او گفته بود:

«زمان مناسبی نیست که درباره آن‌ها با جزئیات صحبت کنیم، اما فکر می‌کنم هر دو بازی به سبک معمول ما هستند. کمی طول می‌کشد، اما فکر می‌کنم وقتی شکل بگیرند، می‌توانیم آن‌ها را یکی‌یکی به شما معرفی کنیم.»

بازی بعدی سازنده «الدن رینگ» در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

چهار سال بعد از آن مصاحبه، «الدن رینگ»، یکی از آن بازی‌ها، منتشر شد، اما دیگری هنوز معرفی نشده است. با توجه به ادعا‌های میازاکی در آن زمان، این بازی معرفی‌نشده ظاهرا حداقل از سال ۲۰۱۶ در حال توسعه بوده است.

کارگردان «الدن رینگ» در پایان مصاحبه جدیدش از ساخت و انتشار به‌روزرسانی‌های بیشتر برای این بازی محبوب خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->